בנט על ראשי האונברסיטאות: קרטל שמקבל 10 מיליארד בשנה

    מוטי סבן 1 Comment on בנט על ראשי האונברסיטאות: קרטל שמקבל 10 מיליארד בשנה

    לאחר שביקש וועד ראשי האונברסיטאות משר החינוך, לדון מחדש בעניין הפקולטה לרפואה באריאל. שר החינוך תוקף את הוועד ואומר: הזמן שבו הייתם מחליטים לבד ומונעים תחרות, נגמרו ימי הקרטל

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פקולטה לרפואה: וועד ראשי האונברסיטאות קרא לשר החינוך נפתלי בנט לדון מחדש בפתיחת הפקולטה לרפואה באונברסיטה באריאל, לדבריהם: התבצע כאן מחטף ובעיתו שנראה כמוכתב על ידי הדרג הפוליטי, הם גם הזהירו את אובדם האמון באקדמיה.

    ראשי הוועד ניסו ומנסים בכל דרך למנוע את פתיחת הפקולטה, בוועד תקפו את בנט כי ההחלטות היו מזורזות ולא מהותיות, חלק מהמלחמה היא על התקציב הענק של האונברסיטאות בכל שנה כ-11 מיליארד ש"ח.

    השר נפתלי בנט הגיב היום (ראשון) לבקשה ותקף בחריפות את ההתערבות הבוטה: "הדרישה נדחית. ההחלטה על פתיחת פקולטה לרפואה באריאל התקבלה באופן מקצועי והיא החלטה וסופית. לא יתקיים דיון נוסף".

    בהודעה נוספת כתב שר החינוך: "לכל המבקרים והשואלים: לצערי ההתנהלות של ראשי האוניברסיטאות היא של קרטל. קבוצה סגורה שמקבלת 10 מיליארד ש"ח בשנה ורגילה לקבוע לעצמה ולמנוע תחרות". לדבריו, "כך מנעו משך שנים קבלת דוקטורט במרכז הבינתחומי עד שאישרנו; כך מנעו הפיכת אריאל לאוניברסיטה עד שסער אישר; וכך עתה. ימי הקרטל נגמרו".

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בנט אתה ענק למה רק היום אתם נזכרים